niedziela, 3 lutego 2013

"Co ma być, to będzie" Lauren Brooke

"Kiedy Amy dowiaduje się, że jej siostra próbuje się skontaktować z dawno niewidzianym ojcem, nie wie sama, co o tym wszystkim myśleć . Nie pragnie wcale, by ojciec stał się znowu częścią jej życia. By zapomnieć o tej sprawie, Amy całą swoją uwagę skupia na ciężarnej klaczy Melodii. Pojawiają się komplikacje z narodzinami małego źrebaka...."/Opis zaczerpnięty z okładki książki/

~Elspeth~

                                                                                                 

1 komentarz:

Unknown pisze...

Czytałam chyba tą książkę :) Ale nie pamiętam już jaka jest ! Chętnie sięgnę po nią jeszcze raz! Super blog!

P.S.
Witaj!
Ja wiem,że nie lubisz spamerów, ale chciałam cię zaprosić do przeczytania trzeciego rozdziału na moim blogu http://dzien-ktory-zmienil-cale-moje-zycie.blogspot.com ze względu na to,że skomentowałaś mój drugi post:D Mam nadzieję,że wpadniesz i skomentujesz:P

http://dzien-ktory-zmienil-cale-moje-zycie.blogspot.com