wtorek, 5 lutego 2013

Ja, potępiona

Trzecia, i ostatnia książka opowiadająca o Wiki. Mam nadzieję, że spodobała wam się cała seria. Miłego czytania !

Wiktoria Biankowska, była diablica, niedoszła anielica przez tragiczny przypadek trafia do Tartaru - miejsca, z którego nie można się już wydostać. Beleth jest zrozpaczony strasznym błędem, ale nie dopuści do wiecznej rozłąki z ukochaną. Postanawia na zawsze porzucić funkcję diabła, aby uratować Wiktorię.

Czy uda im się wyjść z Tartaru ?

~Emma~

2 komentarze:

Ja. pisze...

Mam zamiar przeczytać sobie te książki :D

Fides pisze...

Hej! Mam taką sprawę, nie wiedziałam, gdzie do cb napisać. Więc dodaje komentarz pod ostatnim postem, mam nadzieje, że to nic złego :)

Niedawno założyłam bloga z opowiadaniem i bardzo chciałabym znać twoją opinię na temat moich tekstów :P Temat trochę, oklepany, ale mój ulubiony xD Zapraszam więc od siebie. Na http://dramion-theirminds.blogspot.com/ Przyjmę wszelaką krytykę! Naprawdę bardzo mi na tym zależy. Proszę o odpowiedź :) Pozdrawiam!